Doar pana pe 21 Mai 2014 (inclusiv) persoanele interesate sa participe la GPeC Summit, mai pot achizitiona bilete de acces la cel mai important eveniment de comert electronic din Romania. Acesta se va desfasura in zilele de 26-27-28 Mai, la Bucuresti, iar pretul unui bilet pentru cele 3 zile este de 157 euro (TVA inclus).
Inscrierile se fac pana pe 21 Mai 2014 (inclusiv), completand formularul de inregistrare disponibil lahttp://www.gpec.ro/gpec-summit-mai-2014/inscriere. Biletul de acces pentru toate cele 3 zile de eveniment costa 157 euro (TVA inclus), pret in care sunt incluse serviciile de masa/catering, precum si serviciile de traducere simultana.
Peste 40 de specialisti in e-commerce, romani si internationali, vor urca pe scena la GPeC Summit in cele 3 zile de eveniment. Cativa dintre acestia – personalitati recunoscute la nivel mondial, ale caror carti sunt best-selling pe Amazon – vorbesc pentru prima oara in Romania, la GPeC Summit:
- Chris Goward, Presedinte si CEO WiderFunnel, este creierul din spatele metodelor LIFT™ si Kaizen™ si a dezvoltat strategii de optimizare a conversiilor pentru clienti precum Google, Electronic Arts, Magento sau BuildDirect.com. Chris este autorul cartii “You Should Test That!“, un bestseller international, prin care redefineste principiile optimizarii conversiilor – cartea sa fiind cotata cu rating-uri de 5 stele din partea cititorilor pe Amazon.Din 2007, Chris a vorbit la peste 100 de evenimente in peste 30 de orase la nivel mondial, iar acumvine pentru prima oara in Bucuresti, la GPeC Summit, unde va sustine atat o prezentare in cadrul Conferintei din 26 Mai, cat si un workshop de optimizare a conversiilor in ziua de 27 Mai.
- Jacob Kildebogaard coordoneaza serviciile de PPC si Analytics pentru agentia de marketing online scandinava, Webjuice.dk, la care este co-fondator. Jacob este creierul din spatele GaBoost.dk – un serviciu avansat de benchmark de analytics pentru siturile daneze de comert electronic, serviciu folosit in mod activ de peste 400 de business-uri.Jacob a scris singura carte daneza de Google Analytics, iar in tara lui de origine – Danemarca – este cunoscut sub numele de Mr. Web Analytics.
- Caroline Hey este, de peste 2 ani, International Business Manager la FACT-finder, Europe’s Leading Conversion Engine. FACT-finder este o companie prezenta in 8 tari europene, parte din grupul Omikron, aflat in top 50 companii din Germania cu o dezvoltare accelerata, conform premiilor Deloitte din 2012.Caroline va vorbi pentru prima oara in Romania la GPeC Summit despre cum pot magazinele online sa transforme vizitatorii in clienti.
Seara de 26 Mai este dedicata Petrecerii GPeC – un spatiu excelent de networking, oportunitati de afaceri si schimb de experienta intre participanti.
GPeC 2014 este un eveniment sustinut de: Cargus; Carrefour Online; DPD; FAN Courier; Garanti Bank; MasterCard; Microsoft; Orange; SameDay; UIS; ZITEC
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Recommended Travel Partner: Paravion.ro
Cu sprijinul: 2Parale, Advanced Ideas, Agile Media, CasaDeTraduceri, ECOMpedia, EuroWeb,Extended, Hostway, Marketizator, New Black, TRUSTED.ro, Vibetrace, WebDigital, White Image,ZeList
Parteneri media: (Ad)Hugger, Akcees, ANIS, AvocatNet, Bursa, Business Review, Blogal Initiative,Business24, Business Woman, Cariere, Comunicate De Presa, eJobs, Femei in Afaceri, Fulvia Meirosu, Hotnews, IQAds, Kiss FM, Laptop News, Lumea SEO PPC, Modern Buyer,RomaniaPozitiva.ro, Shopmania, Softbinator, SoftLead, Startups.ro, Tech Cafe, Ziare.com
Bloguri partenere: Alex Mihaileanu, Alin Vlad, Ana Matei, Anca Duma, Andreea Stan, Auras Mihai Geambasu, Blogatu.ro, Carmen Albisteanu, Chinezu, Claudia Tocila, Corina Maria Scheianu, Cristi Dorombach, Dorin Apavaloae, Elena Ciric, George Hari Popescu, Ioana Budeanu, iYli, Lavinia Biberi,Madalin Blidaru, Miruna Siminel, Oana Grecea, Olivian Breda, Raluca Popa, Razvan Acsente, Sandra Clipea, Sorin Rusi
Foarte frumos summit, sper sa ne mai vedem. Am invatat foarte multe.