Hai că încerc să recuperez perioada cat n-am mai scris nimic şi fac asta prin evenimente/posturi recapitulative.
Concertul Iron Maiden din Piaţa Constituţiei de pe 24 iulie, este unul dintre ele.
Locaţia aleasa pentru concertul Maiden England a fost una inspirată, în mod normal ar fi destul loc acolo pentru vreo 50.000 de oameni lejer. Asta daca organizatorii (în cazul acesta Raiffeisen şi Ursus) nu-şi bat joc. Pentru că să ai tu la dispoziţie ditamai piaţa unde poţi să umplii dupa bunul plac marginile cu chioşcuri de jetoane valorice respectiv chioşcuri de bere/răcoritoare şi să n-o faci, mi se pare bătaie de joc.
Au fost vreo 20.000-25.000 de oameni la concertul ăla şi nu cred că se poate cineva lăuda că a stat mai puţin de 30 de minute la coada de la jetoane şi alte 30 de minute la coada cealaltă, cea pentru băuturi! Organizarea deci din partea gazdelor evenimentului – praf!
Acum să vedem cum consideră o trupă care vine în România a patra sau a cincea oară să respecte publicul. Iron Maiden – căci lor le e dedicat acest post – au fost impecabili. Cu un setlist de zile mari, cu toate piesele pe care le cântam în adolescenţă prin rockoteci, au fost un vis! Am ascultat iar (şi aş reasculta oricând) live piese precum Can I Play With Madness, 2 Minutes to Midnight, Affraid to Shoot Strangers, The Number of the Beast, Seventh Son of the Seventh Son, Fear of the Dark sau Running Free.
Am cântat şi am ţopăit împreună cu lumea din jur preţ de două ore şi am plecat ştiind că am trăit o seară magică, o seară la care atunci când ascultam Iron Maiden pe casete audio nici măcar nu visam…
Spuneam că trupa a respectat publicul, aşa a fost. La un moment dat s-a aruncat pe scenă dinspre public un steag al Bulgariei (au fost mulţi bulgari şi sârbi la concert). Bruce Dickinson (solistul) l-a luat, s-a uitat la el şi a întrebat mirat: “This is Bulgaria?”. La răspunsul afirmativ al mulţimii şi văzând că nu are la îndemână un steag românesc, a dispărut în culise şi nu a mai apărut decât după ce a gasit un steag românesc…!
Nu ştiu dacă a vrut să arate că a văzut bannerul din faţa hotelului Marriott unde au fost cazaţi sau nu, cert e că omul a ştiut să-şi apropie fanii printr-un gest atât de simplu şi de informal cât zece campanii de PR…
Revenind la organizare, a surprins plăcut faptul că programul metroului a fost prelungit cu jumătate de oră, astfel încât nu au fost probleme de evacuare a locului concertului ca în alte dăţi.
Cam atât despre concertul Iron Maiden, am să revin în recapitularea mea şi cu altele, cu speranţa că am să ajung şi la zi cândva.
Hai, v-am pupat! 😉
apropos de marketing si de contact cu publicul, ai uitat sa precizezi ca a repetat de mai multe ori “Bucuresti”, nu Bucharest
Corect, desi se chinuia la pronuntie, tot a insistat. Respect, mai ales ca, asa cum spui, a facut-o de mai multe ori!