Finala Superbowl de anul acesta, pe lângă multitudinea de vedete adevărate ale șoubizului american prezente în reclamele din timpul meciului de duminică, va găzdui în pauza sa un mini-recital al Madonnei.
La conferința de presă prilejuită de anunțul prezenței Madonnei, aceasta a arătat lumii o formă fizică deosebită (de parcă s-ar fi așteptat cineva la altceva din partea sa!). Cântăreața nu a dezvăluit numele pieselor pe care la va cânta, a spus doar că e vorba de trei dintre piesele mai vechi precum și una dintre cele noi.
Astfel, la cei 53 de ani ai săi, vedeta va completa lista de supervedete ce s-au perindat anual cu recitaluri în pauzele Superbowl: (Paul McCartney – 2005, Rolling Stones – 2006, Prince – 2007, Tom Petty – 2008, Bruce Springsteen – 2009, The Who – 2010, Black Eyed Peas – 2011).
Tot în cadrul conferinței de presă pe care Madonna a încheiat-o după 20 de minute de întrebări (mai mult sau mai puțin inspirate la care a răspuns cu mult bun simț și destul de inspirat), vedeta pop a ținut să decline oficial invitația lui Simon Cowell de a fi parte din juriul X Factor ediția americană, justificându-și și decizia: “cred că am deja prea multe joburi”, mulțumind însă frumos lui Simon pentru invitația sa.
Finala campionatului de fotbal american se va desfășura la Indianapolis între echipele New York Giants și New England Patriots duminică, iar organizatorii se așteaptă la un număr record de telespectatori.
Astfel, în condițiile în care finala de anul trecut a avut o audiență de 111 milioane telespectatori, anul acesta se preconizează un nou record de aproximativ 130 de milioane telespectatori din întreaga lume.
Pentru acest eveniment media-sportiv gazdele din Inidianapolis au amenajat un adevărat parc tematic în preajma stadionului unde va avea loc meciul efectiv, parc tematic unde numai în ultimele zile s-au bucurat de festivitățile prilejuite de acest eveniment peste 500.000 de oameni! Evident însă că orașul întreg este în aceste zile capitala fotbalului american, marketingul la care americanii se pricep atât de bine aducând beneficii uriașe urbei.
Marile companii se întrec și ele, prin departamentele de creație cărora le-au încredințat promovarea brandurilor lor, să aibă clipuri publicitare pe durata desfășurării meciului. O jumătate de minut de publicitate costă 3,5 milioane de dolari dar banii nu sunt totul, pentru că vor fi difuzate doar clipuri alese și aprobate de o comisie specială din cadrul comitetului de organizare a evenimentului!
În România transmisia Superbowl 2012 va putea fi urmărită de cei ce recepționează canalul de sport Sport1, care va transmite live meciul de la ora 1:30 (ora României) în noaptea de duminică spre luni.