Încă mai există reclame cu “steluţă”?!

Primesc de dimineaţă, ca majoritatea dintre voi probabil, o tonă de spamuri din diferite surse.

În procesul de ştergere a lor, una mi-a atras azi atenţia. Avea în titlu clar precizat că e vorba de publicitate, totuşi titlul m-a făcut curios şi am deschis respectivul email: “Depozit în lei cu dobândă de până la 12% pe an!”

Nu am bani la saltea cu care nu ştiu ce să fac, dar curios am citit conţinutul. Iată emailul, comentez mai jos:



Ideea e următoarea: depozitul respectiv e musai pe 12 săptămâni, pentru că abia în ultima săptămână atingi dobânda promisă. Pe de altă parte, în primele săptămâni dobânda e, după cum vedeţi, mizeră. Ca să nu vă mai chinuiţi voi, vă spun eu care e dobânda medie: 6,5% pe an. Adică cu nimic mai bună decât cea oferită de majoritatea băncilor româneşti!

Acum vin şi întreb: e ok să lansezi o asemenea ofertă? Ştiam că au interzis reclamele astea ce au ascunsă o “cheiţă” şi că publicitarii sunt obligaţi să pună totul la vedere.

Nu cred totuşi că există oameni care primesc un astfel de email şi dau fuga la bancă să profite de această ofertă nemaivăzută şi nemaiîntâlnită!

Atunci care e rostul ei?! Pentru ce dai bani să propagi aşa ceva când de banii ăia poţi face o chestie pe bune de fidelizare sau mai ştiu eu ce? Cred că o idee mai bună era să oferi un număr limitat de depozite cu dobândă preferenţială pe un site de reduceri, deşi…

Am impresia că după primirea unui asemenea mesaj, majoritatea destinatarilor săi rămân mai degrabă cu un gust amar decât cu o părere bună în privinţa expeditorului.

Eu văd asemenea ofertă, mai ales că e integrată într-un newsletter al unui site de ştiri, mai degrabă ca fiind un spam. Eu când m-am abonat la respectivul site am vrut ştiri, nu reclamă, deci aşa ceva eu nu am solicitat! Şi atunci de ce?!

Eu nu înţeleg, voi?

Hai, v-am pupat! 😉

2 thoughts on “Încă mai există reclame cu “steluţă”?!

Leave a Reply

Proudly powered by WordPress | Theme: Rits Blog by Crimson Themes.