Dragii moşului, a venit vremea să vă întreb şi pe voi la modul serios: ce să fac, să rămân pe RDS sau să mă mut la Romtelecom?
Iată cum stau faptele (nu de alta, dar în cazul unui sfat să fiţi în deplină cunoştinţă de cauză… :)): eu am RDS full, HD inclus. Costul unui abonament (e pe persoană juridică), este undeva în jur de 130 lei.
Iarna asta, chiar în preajma scandalului RDS-Discovery, blocul meu a fost cablat cu fibră optică de către cei de la Romtelecom.
M-am interesat şi am aflat că zona în care stau face parte dintr-un proiect mai larg de modernizare a reţelei Romtelecomului şi că tot ceea ce ţine de calitatea semnalului şi de viteza şi continuitatea netului este la cele mai înalte standarde.
Cam in aceeaşi perioada am primit din partea Romtelecom un mail/telefon/ofertă în care îmi ofereau IPTV, net şi telefonie cam la aceiaşi bani, cu Discovery şi toate cele fără însă a avea posibilitatea de a avea semnal TV şi în dormitoare, lucru ce ar mai fi costat în plus încă undeva în jur de 4 euro+TVA/receptor.
Iată oferta mai detaliată a Romtelecom-ului la care se adaugă evident telefonie fixă de la ei cu toate cele:
INTERNET:
- 30 Mbps viteza download, 4 Mbps viteza upload
- Internet nelimitat
- Router wi-fi gratuit
- IP static GRATUIT
- SLA (Service Level Agreement) GRATUIT, serviciu prin care Romtelecom se obligă prin contract să remedieze orice defecţiune în maximum 8 ore, iar timpul de răspuns call center – maxim 5 minute.
IPTV (televiziune interactivă prin IP, internet):
Televiziunea inteligentă Dolce Interactiv îţi oferă posibilitatera să ai control asupra programelor tv. Poţi accesa în orice moment propria librarie de ştiri, informaţii financiare şi filme, poţi derula înainte sau înapoi emisiunea care te interesează fără ca imaginea şi sunetul să fie afectate.
Acum, dacă Romtelecomul ar avea semnal continuu şi nu aş avea probleme cu picatul netului care ar însemna automat şi picatul TV-ului, oferta ar fi buna. Faza e că ştiu din proprie experienţă că una e ce-ţi promit companiile de telefonie în România şi alta e ce-ţi oferă (am fost abonat la toţi în afară de Zapp la viaţa mea).
Prin acest articol vă cer părerea la cel mai serios mod: aveţi fibră de la Romtelecom şi aveţi sau n-aveţi probleme cu semnalul (mai ales HD?).
Deocamdată am pus pe hold oferta tipului de la Romtelecom (mi-a părut puţin rău de el, că am simţit că eram unul pe care conta în atingerea targetului său, dar ştiţi voi proverbul cu cămaşa proprie, aşa că am preferat să mai aştept).
Deci? RDS sau Romtelecom?
P.S.: Să nu-mi spuneţi UPC nici măcar în glumă, blocul meu e cablat şi de cei de la UPC şi ar însemna să încep o altă campanie de informare asupra serviciilor oferite de ei cu avantaje şi dezavantaje faţă de RCS sau Romtelecom şi nu am dispoziţia necesară… 😀
Incearca o altă campanie de informare asupra serviciilor oferite, poate descoperi avantaje gen mai multe “Discaveruri” bonus E-news.
In pretul oferit au si Discaveriuri si E-news si toate alea, stau mult mai bine la capitolul varietate decat RDS, mai ales ca RDS au multe posturi unguresti pe care astia nu le au si in locul carora Romtelecom a pus cam tot ce ai tu la UPC…
Singurul dezavantaj la UPC este lipsa Digisport, in ceea ce priveste Romtelecom oferta lor mi-a placur si mie, doar ca, in situatia in care aveam mai multe receptoare TV in casa aveam o problema, adk pt fiecare trebuia sa platesc un abonament suplimentar.
nu intru in amanunte legate de call-center si de departamentul suport al celor de la romtelecom, dar iti garantez ca sunt cei mai prosti si iti spun asta din postura unui abonat al tuturor celor 3 furnizori. ca si tine, nu am dispozitia necesara sa iti povestesc. dar iti povestesc despre semnal si despre iptv, rezumand in 2 propozitii: 1. pica de 2-3 ori pe saptamana iar cand pica, pica tot! 2. zaping de la un canal la altul, cca 3 secunde, deci, daca vrei sa te “plimbi” intre canale, de la postul 110 pana la 120, de exemplu, dureaza 30 de secunde
In ce zona stai (s-ar putea sa fie alta fibra decat cea pe care se lauda c-au tras-o la mine)?
Sunt abonat la ClickNet de multi ani si va garantez ca este cea mai proasta solutie. Am peste 30 de reclamatii in 2013. Semnalul TV este de exceptie dar netul cade in fiecare duminica, asa ca vedeti-va de treaba si nu va incurcati cu ei!
Dan, intreb inca odata: cum iti parvine semnalul? Eu am posibilitatea sa instalez fibra optica de mare viteza de curand adusa de ei in Bucuresti care e evident superioara calitativ…
Hmm, nu prea cred ca Romtelecomul e superior cu nimc fata de RDS, la TV- 160 de canale din care 9 HD (Full HD), la Romtelecom TV e de nimic cade cand ploua mai ales ca RDS are si televiziune prin fibra optica si internetul, iar romtelecomul are doar internetul prin fibra optica de 30Mbps download si 4 upload, RDS are tot fibra optica dar la ei ai 100Mbps download si 100Mbps upload, eu am trecut de la romtelecom de curand la RDS si sunt mult, mult mai multumit.
Fibra optica de la Romtelecom nu este cu nimic nimic mai prejos decat cea de la RDS, nici nu exista in oferta Romtelecom internet prin fibra optica la 30Mbps ci 2Mbps, 50Mbps si 100Mbps si merge foarte bine. de asemenea nu am cunostinta ca la vreun operator de servicii de internet sa fie uploadul egal cu downloadul, cred ca este imposibil. Dumneavoastra sunteti multumit acum ca sunteti la inceput. Eu am asteptat 2 saptamani o interventie tehnica la RDS si dupa rezilierea contractului doi ani mi-au tot trimis amenintari cu executari silite. Noroc ca era casieria aproape. In fiecare trimestru s-a dus sotia cu contractul reziliat sa le arate ca nu mai suntem clientii lor.
Buna,
De ieri tot citesc articole legate de celebra companie RCS-RDS , eu deja am ajuns la stadiul de a da cu pumnul in masa la propriu.
Pe scurt, mama mea care se afla in provincie a fost clienta RDS 10 ani de zile pana cand am constatat ca schimba TV-urile mai des decat imi schimbam eu jobul. Am consulatat un specialist in electronica si rezultatul este simplu, RCS- RDS da semnal pe fir cum da taranul cu biciul in cal. Pe romaneste, cine a avut curiozitatea in viata lui de client/ fost RDS sa scoata mufa din spate sa puna degetelul pe fir o sa aiba parte de o mica surpriza.. sunt momente cand te curentezi.. eh uite si de asta se stricau televizoarele si sincer nu erau din China la 100 lei.
Am hotarat ca e timpul sa faca o mutare, avand intr-o alta locatie televiziune de la Dolce de 4 ani si sincer sunt multumit am zis de ce nu. Am ales pachetul intreg, respectiv TV- NET- TELEFON, aporpo daca pica curentul in oras si ai nevoie de ambulanta te-ai dus dracu ca la RDS tele e mort.
Ok, incepem cu procedura de reziliere, inchidem tv, predau echipamentele primite pentru telefon fix ( care nu a functionat de la instalare, era stricat aparatul ) si mobil. Pentru internet avea un stick, nu sta ea sa descarce filme, etc… are un abonament standard de 25 lei.
Il ia prin spate intr-o camera unde banuiesc ca o freaca toata ziua, revine si surpriza… stick-ul trebuie neaparat platit..wtf… 60 EURO. Din pacate eu sunt cu jobul in Bucuresti si cu locuinta asa ca nu am asistat la predare pentru ca nu era cazul sa ma deplasez, ma suna mama inrosesc linia la call center si incepe distractia..
Am vorbit probabil pana si cu femeia de face curatenie, ma redirectionat care toate numerele posibile.. hahaha chiar amuzant dar pe nervii mei si pe costul meu am avut placerea sa vorbesc pe plan local la Suceava, acum nu stiu daca este mare diferenta intre orasul unde are mama abonament si cel mai sus mentionat insa cu siguranta e diferenta de judet.
La fiecare operator trebuia sa ii spun numarul de trepte la scara, cand mi-am schimbat chilotii, ca deh pe ei ii durea fix in pix, nu am rezolvat nimic, a 2 a zis am sunat iar mai negru si am cerut cu un superior…. nu au asa ceva intradevar, imi tot repeta ca papagalul ca el ma poate ajuta ( FALS ), am zis gata nu se poate, am reusit sa dau de un numar 021 / 301 08 50 care chipurile a raspuns secretara directorului departamentului de reclamatii insa nu prea avea solutii dar a avut amabilitatea de a imi furniza numarul din unitatea respectiva desi fiecare pusti cu casca si microfonul in nas a spus ca nu exista.
Sun, sun, sun, imi raspunde o secretara… wtf adica in agentia respectiva exista si secretara… am facut o cruce mare si mi-am dat seama cat de bine se traieste ca angajat RDS, am solicitat sa discut cu directorul insa nuuu.. nu mai era la birou desi mama abia iesise de la dansa.. am lasat datele mele de contact pentru a ma suna.. evident nu am primit nici un apel..
Ca solutie alternativa ma voi deplasa in provincie cu mama de manuta pentru a lua abonamentul pe numele meu si stick-ul eventual sa fiu trecut imputernicit pe contract si de aici ma voi distra enorm cu ei.. Incep cu protectia consumatorului si o sa ma opresc in instanta dar niciodata si niciodata nu voi plati suma respectiva.
Atat timp cat echipamentul merge, nu are defecte, si culmea nici uzura celor 4 ani de folosinta atunci ar insemna sa fiu un idiot sa le dau astora ceva.
Dragii mei, va recomand sa alegeti cu grija firma si mai ales serviciile pentru care platiti.
Degeaba vei cheltui banii.Stiu pentru ca si eu sunt angajat al unei companii de telefonie,internet etc. Data viitoare cand faci un contract citeste l cap coada.Nu o lua in nume de rau dar astea sunt metode prin care tu cumperi din neatentie.Tu poti actiona in instanta dar vei pierde bani,timp si mai multe.. Parerea mea ca angajat,data viitoare citesti toate clauzele si nu vei mai pati la fel.Cei din call center pot prelua solicitari insa daca chiar vrei sa rezolvi o problema te duci in cel mai apropiat sediu nu suni in call center.
ce atata reclama la RDS.ul asta !??..eu tot asa am avut probleme la retea internetul a picat chiar in weekend ..am stat de joi pana duminica fara net…cand am anuntat pe cei de la RDS ei au spus sa sun eu la un nr de telefon…deci tot pe banii mei sa rezolv problema…am sunat de 8 ori la numarul ala..si imi spuneau ca se rezolva…DECI RDS=incompetenti…abia luni dupa ora 16.00..a aparut o maimuta la usa .si cu o scarba pe moaka lui ma intrebat ce problema am…asta ma dat gata…AM REZILIAT CONTRACTUL…SI ACUM SUNT LA ROMTELECOM….ESTE BUNICEL LA DESCARCAT ASTEPT MAI MULT…DAR ESTE SUPER OK….CAND AM PROBLEME…CU NETUL…IN DOUA ORE SUNT LA TINE IN CASA…ASTA IMI PLACE CEL MAI MULT……DECI ROMTELECOM ESTE MAI BUN DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE
intr-adevar romtelecomul sta excellent la capitolul ethnic.De fapt eu am internet de la ei de 1 an de zile si daca va vine sa credeti niciodata nu a picat internetul.La rds mai pica DAR ca intotdeauna exsista un dar sa fim seriosi nu se compara rtc cu rds la capitolul internet.Ma refer la calitatea netului,nu la “cantitate”.Viteze mari de download au si romtelecomul dar degeaba se lauda cu fibra lor optica ca la capitolul PING sunt praf si pulbere.Ori calitatea netului se masoara si in aceasta unitate de masura “PING” din pct meu de vedere
Salutare,
Ma voi muta in curand intr-o zona unde cei de la Romtelecom mi-au zis ca nu pot sa-mi dea decat IPTV (legat de TV). In zona cica nu au alte servicii de TV.
Acuma intrebarea mea e: merita IPTV sau nu?!
N-am avut niciodata. Nu stiu cum e… deci.
Multumesc frumos pentru raspunsuri! 😉
Dan
PS: pana acuma (aici unde stau – de vreo 4 ani de zile) am avut, si inca am, Romtelecom (net & telefonie). Sunt multumit. E ok!
salut
e posibil sa imi pun ip tv de la romtelecom
in zona in care stau cica nu au altfel, decat ip tv
acuma experienta cu romtelcom am (dar doar net si telefonie, atata)
va rog sa imi spuneti ce inseamna ip tv, la modul:
ce probleme pot aparea? cat de bun e? se merita? cum se comporta ip tv? imi trebuie neaparat tv smart? etc… 🙂
nu am avut asa ceva si nu stiu nica, dar nica despre…
merci frumos! 🙂
sincer 😉
romtelecomul e foarte scump si asa zisa fibra optica nu exista doar cablul de la telefon am patito si eu asa ca atentie
Fugiti ca de dracu cand va ganditi sa semnati cu ROMTELECOM
Modifica preturile fara acordul clientului, nu raspund la sesizari, dupa o ora si 30minute am inchis telefonul, aceeasi melodie fara nici un operator pe fir
FUGITI FRATILOR, FUGITI
RDS?
Cam pe acelasi nivel, merge prost internetul sau tv-ul, am avut cu ambele dar nu in acelasi timp, primesti nu atentie si operativitate. In cazul in care este picat serviciu de tot, parca mai misca si este usor de depanat. Daca ai ghinion sa mearga dar prost, nasoala treaba, vor depana cand pica de tot, daca ai ghinion si nu a picat problema ca merge prost e nasoala treaba, se repara partial si ramai mai departe cu merge prost.
Companii mari si nepasare de client
Romtelecomul varza,praf,mucus exclusus XD
feriti-va de romtelecom ca de dracu,am telefonie de la ei de 14 ani de zile si acum cand am vrut sa intrerup comtractul dupa 14 ani de zile ma duce cu zaharelul si m-a tinut o luna ,mi-a mai dat si de plata inca o factura,care nu ar fi trebuit sa vina,fiind si client fidel de 14 ani de zile,si ma freaca cu chestii ca in 10 zile ca in 15 zile se inchide abonamentul… am renuntat la abonament k am telefon de la upc si este mult mai convenabil….la idiotii de la romtelecom platesc abonamentul lunar fara sa vorbes toata luna la teleno 45.00 ,deci fara sa fac nici o convorbire.
la upc dou sute si ceva si am nelimitat in toate retelele fixe … ai dreaqu nu vor sa intreryupa contractul…
pana nu ma duc la ei si ii f** putin asa nu se lasa….
si cred ca asta o sa le fac ….
DECI FUGITI DE ROMTELECOM CA DE PROPIA FANTOMA
Buna saera. Eu am de la Romtelecom tot pachetul Tv + internet + tel. Pot spune ca netul nu pica deloc , viteze destul de mari , ping foarte bun . Daca suni la relatii cu clientii si spui ca ai o problema cu internetul sau receptia tv … in citeva minute se remediaza sau in cel mai rau caz citeva ore vine cineva la domiciliu dar la mine nu a fost cazut in 2 ani de zile . Daca sa intimplat sa iti inchida serviciul de internet , dupa ce ai achitat in 10 min ii da drumul nu ca la rds sa astepti de ti se uraste sau daca ai prins weekendul nu mai vezi sa iti dea drumul pina Luni. Televiziunea prin cablu ( nu cel prin IPTV ) este gratuita si are ca si la rcs-rds alaogic si digital iar in caz de nu achiti si se opreste netul cablul nu ti-l opreste … deci poti vedea tv in continuare pina achiti suma restanta pt deschiderea serviciului de internet si multe altele care nu se vor compara cu cei de la rds .
Am uitat sa mentionez ca este fibra optica in bloc si chiar daca merg 2 tv prin iptv chiar daca vizionezi un program hd , poti naviga fara probleme pe net si sa si joci un joc online .
Am uitat iar sa mentionez ca la tv prin cablu ( cel gratuit ) ai HBO si HBO Comedy ) gratuit ;)PLus ca ai si prin cablu si prin iptv o varietate de canale mult mai buna fata de cei de la RDS
In viata mea nu am vazut internet mai prost ca asta. Este mai prost ca o conexiune dial up. Ti se trimit mai repede datele daca te duci personal pana la server sa le introduci. (adica pe jos).
Eu tocmai îmi reziliez un contract cu Telekom. Atenție mare la cum sunt scrise contractele lor. Sunt pe o perioadă minimă dar apoi se resetează și nu devii liber de contract ci se refac pe aceeași perioadă. Practic, doar o dată la 2 ani ai o lună de grație în care poți să reziliezi contractul fără penalizări. Eu plătesc penalizările.
Am decis să scriu pentru că sunt la UPC-ul pe care l-ai respins din start. În 10 ani de când am televiziunea și netul de la ei, nu am avut decât două conversații la telefon. Într-una le-am cerut să îmi dea în aceiași bani mai mult net și m-au trecut de la 2 la 20 Mbps. Iar în cea de-a doua le reclamam un deranjament pe fir (problema lor tehnică, ceva s-a stricat la distribuitorul din bloc). Doar atât. De picat netul, de 3-4 ori pe lună, cel mult. Mai repede îmi pică mie ruterul decât lor netul.
Am avut contract pe minim 2 ani iar acum sunt liber de contract. Pot pleca oricând dar de ce dacă n-am nicio problemă?
Din experienta Romtelecom – RDS .
La inceput am avut RDS – F. MULTUMIT ,dar cand mi-a picat reteaua …..La revedere …..sunat degeaba , doar call center de o domnita de 18 ani care vorbea frumoas dar nu stia nimic si nu ma ajutat cu nimic , deci o saptamana fara net pana am urlat etc la ei dus la magazin…
Am trecut La Romtelecom poate deranjamente mai multe – doua deranjamente pe an dar au venit imediat ,si au rezolvat am ramas pe RTC .
RTC mai scump dar mai serios si Discovery — care de cand a fost scos din grila de RDS a devenit super…vazut istoria dinozaurilor .
Sunt foarte incompetenti !!!! Cand am sunat la deranjamente dna Alexandra Istrate a inceput sa zica ca ea nu stie cand trimite echipajul . Mai mult de atat cand sun stau in jur de 20 – 30 min pana imi raspunde cineva , ascultand muzica … operatorul care a venit nun a stiut ca sa.i faca . a venit de 3 ori … prima oara a schimbat reciver-ul , a 2 sa uitat la tv si a zis sa sun sambata pe 15 august de sf marie sa cand est e o zi declarata libera iar a 3 oara a schimbat cablul de la antena si tot televiziunea nu merge din 3 tv -uri doar 1 merge O parere foarta prosta , dar asta-i adevarul !! NU VA ABONATI !!