GPeC 2013 – Evenimentul Anului în E-Commerce se va desfășura pe 5 noiembrie, în București, la Crystal Palace Ballrooms.
Întreagă zi este formată din 2 module importante: Conferințele Naționale de E-Commerce și Festivitatea de Premiere GPeC, în cadrul căreia se vor decerna premiile pentru cele mai bune magazine online ale anului din cele 120 înscrise în competiție.
Până mâine, 15 octombrie inclusiv, este valabilă ofertă early-bird de 49 EUR + TVA în loc de 69 EUR + TVA, costul unui bilet de acces. Înscrierile se fac pe GPeC.ro/festivitate/conferinta, aceeași pagină în care organizatorii aduc frecvent update-uri despre evenimentul din 5 noiembrie.
Potrivit organizatorilor, pe data de 5 noiembrie, Bucurestiul devine inima comerțului electronic românesc în cadrul GPeC 2013, aceștia anunțând o listă impresionantă de speakeri, reprezentanți ai principalilor jucători din piață: Visa, Mastercard, FashionDays, Molecule F, FashionUP, evoMAG, F64, PC Garage, PC Fun, Oktal, Paravion, RomCard, 2 Parale, Cargus, FAN Courier, DPD România, Marks România, BootCamp University, ContentSpeed, ECOMpedia, DigitalStar (Leo Burnett), My Media (The Group). Lista, însă, nu se încheie aici, iar organizatorii promit nume la fel de sonore, pe care piața le va întâlni în cadrul GPeC 2013.
Surpriza GPeC 2013 este aducerea, pentru prima oară în România, a lui Daniel Dubin, Channel Sales Manager ClickTale, unul dintre cele mai cunoscute tool-uri de Customer Experience Analytics la nivel mondial, folosit de companii de top precum: T-Mobile, Booking.com, Lenovo, Logitech, Virgin, CBS, Orange, Verisign, Kenwood, etc. Daniel va susține un keynote speech de 45 de minute despre optimizarea conversiilor, pe care animeni nu ar trebui să îl rateze”, după cum declară Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
Dorinu.ro este în acest an blog partener al acestui eveniment și va va ține la curent cu toate noutățile pe care le vor comunică organizatorii săi.