…acesta a fost mesajul pe care l-am primit de la clientul de mail (Microsoft Outlook 2010) acum vreo saptamana:
Nu facusem nicio modificare la setari, asa ca am zis ca o fi de la hosting (Hostway). Nu era de la ei, i-am sunat si mi-au facut, prompt, toate testele pe care puteau sa le faca.
Am sunat apoi la providerul de net (Romtelecom). Aici, mai simplu: mi-au inregistrat reclamatia/problema si de atunci am auzit de la ei veste asa cum ati auzit si voi…
Drept pentru care am cautat pe net si am gasit rezolvarea. V-o dezvalui si voua, poate va fi folositoare candva cuiva.
Mergeti in File>Info>Account Settings, dati dublu-click pe contul cu problema si apasati pe butonul More Settings:
Se va deschide o fereastra de dialog (Internet E-mail Settings). Dati click pe tabul Outgoing Server. Bifati apoi optiunea My outgoing server (SMTP) requires authentication ca in fereastra de mai jos:
Dati OK>Next>Close>Finish>Close. Software-ul va va trimite un email de test si… asta a fost tot!
Spor!